Tolong klik yer..^_^

JOM BIZ DENGAN TUNETALK

Pelaburan Emas

BannerFans.com

tolong klik...

Sunday 1 September 2013

JOM SERTAI DARE 2 BE RICH

Hari ni ak nak share korang semua tentang dare2rich ni..

Ni income aku baru seminggu masuk pada tarikh 30hb 8 2013..^__^


Baru join seminggu dah boleh RM 170 dalam acount dare2rich...ni kiranya aku paling malas..kalu aku rajin mungkin RM 1700 kot aku leh dapat..hahaha..ramai yang tanya aku..bisness ni betol ke tak??..aku pom terus tunjuk bukti yang aku punya...manusia ni kalau tak nampak depan mata jangan harap nak percaya..

Ni bukti syarikat ni masukkan duit terus ke acount Cimb saya..



Mesti ramai tertanya-tanya kenapa ke acount kenapa RM 165??bukan ke RM 170??..haaaa..
company pom nak untung jugak..company akan amik RM 5..ni syarat2 dia..


"Pengeluaran adalah secara automatik seminggu sekali bermula 21 May 2013. Caj pengeluaran sebanyak RM5 akan dikenakan. Baki minima selepas pengeluaran adalah RM10. Sila pastikan anda mengemaskini maklumat akaun bank anda di laman profile. Pengeluaran tidak dapat dilakukan sekiranya maklumat tidak lengkap"
"Maaf, baki dalam eWallet anda tidak mencukupi untuk membuat tuntutan. Baki minima tuntutan adalah RM55.00 dan harus meninggalkan baki Ewallet sekurang-kurangnya RM10.00"

Aku malas nak karang panjang sebenarnya..cukup la bukti yang aku tunjuk tuh..banyak lagi bonus lain kalau masuk..korang leh tengok sini..Bonus lain dalam dare2rich atau PM je aku di fb budaqbaeq (014-5182201)

FIKIR2KAN & BERTINDAK SEGERA!!! INGAT...HANYA DI MN SYNERGY!!!









No comments:

Post a Comment