Tolong klik yer..^_^

JOM BIZ DENGAN TUNETALK

Pelaburan Emas

BannerFans.com

tolong klik...

Sunday 16 December 2012

Pernahkan anda mendengar keuntungan pelaburan Emas????



Pelaburan emas adalah satu pilihan bijak untuk pelabur-pelabur. Semasa harga emas menurun, Bagi para pelabur emas yang berpengalaman, kebanyakan mereka akan menggunakan masa ini untuk memborong emas-emas. Kemudian menjualnya dengan nilai keuntungan berkali-kali ganda apabila harganya naik kelak. 

Persoalannya, adakah harga emas akan naik semula?. Berdasarkan analisa yang telah dilakukan selama 5 tahun, jumlah peratusan kenaikan harga emas pada setiap tahun adalah sekitar 20% hingga 30%.

Analisa ini jelas menunjukkan kita sebagai pelabur emas bakal mengaut keuntungan yang lumayan menerusi pelaburan ini.
Justeru itu, semasa harga emas turun secara mendadak seperti tarikh 24 Disember 2011 ini menjelaskan betapa pentingnya untuk kita bertindak segera, untuk membeli emas berdasarkan kemampuan kita.
Kemudianya, tunggu dalam tempoh 3 bulan pertama. Kita dapat lihat peningkatan dan kenaikan harga yang baik terhadap harga emas. Semasa  muncul waktu itu, maka kita mempunyai 2 pilihan iaitu:-
  1. Menjual semua emas yang kita beli.
  2. Menjual 50% daripada emas kita. Bakinya adalah untuk membuat simpanan bagi kenaikan harga yang seterusnya.

 Harga emas pada 24 Disember 2011
Jika anda ingin memulakan pelaburan emas ini, anda boleh bertindak sekarang untuk membeli emas. Insyallah, akan datang harga emas akan naik. Jika anda ingin membeli emas. Anda boleh PM saya di facebook  Budaq baeq atau hubungi saya 0145182201..

No comments:

Post a Comment